مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-25اجتماعي

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان اعلام شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان را اعلام و بر توجه آحاد مردم به آنها تاکید کرد.

  - ایسنا/کرمان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان را اعلام و بر توجه آحاد مردم به آنها تاکید کرد.

  سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تسلیت ایام عزای سیدالشهدا گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و برقراری انضباط ترافیکی، تردد هرگونه وسایل نقلیه در روز تاسوعا و عاشورا در برخی خیابان های شهر کرمان ممنوع است.

وی افزود: در محدوده حسینیه ثارالله، از حد فاصل میدان بسیج تا تقاطع پاسداران و بالعکس، در محدوده تکیه عباسعلی در خیابان فردوسی حد فاصل سه راه سپه تا سه راه پروین اعتصامی در مسیر رفت و برگشت و در محدوده تکیه فاطمیه از سه راه احمدی تا تقاطع طالقانی تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان کرمان بیان کرد: هچنین در محدوده تکیه قائم از سه راه احمدی تا سه راه قائم و بالعکس و در خیابان حضرت امام از سه راه سام تا تقاطع طالقانی نیز در روز تاسوعا و عاشورا ممنوعیت تردد خواهد بود.

وی ادامه داد: در محدوده میدان شهدا، ورودی از سمت خیابان شریعتی از مقطع سه راه چمران، از سمت خیابان امام از مقطع تقاطع میرزا رضا، مادر و 17شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان اعلام شد